piątek, 1 sierpnia 2014

Happy Birthday ♥

W końcu nadszedł ten dzień ...
 Dzisiaj mija rocznica założenia bloga  "Oluss photography blog ".
Dokładnie rok temu  wszystko się zaczęło , moja działalność tutaj , dzielenie się z Wami moją pasją .
Jestem dumna z tego co robię i mam głęboką nadzieję  że wy również jesteście dumni ze mnie ,
z tego co robię , z tych zdjęć i że gdy je oglądacie naprawdę wam się podobają .
Kiedy to czytacie zapewne jestem jeszcze na kolonii nad morzem .
Nie martwcie się zdjęcia stamtąd  również pojawią się na blogu około 10 sierpnia .
A ten specjalny post jest podsumowaniem całego roku.
Odwiedziliście mojego bloga ponad  2000 razy za co bardzo wam dziękuję :)
Gdy zakładałam bloga bałam się ponieważ myślałam że się nie uda , a jednak się udało. Wiem nigdy nie będę taką blogerką jak inne , nie umiem tak pisać jak one , mój tekst objętościowo jest dużo mniejszy. Bądź co bądź kontynuuję  moją działalność tutaj .Zostańcie ze mną a będą niespodzianki :)  Postaram się jeszcze bardziej ogarnąć bloga aby to wszystko jakoś wyglądało :D  Dziękuję wam jeszcze raz naprawdę bardzoooooo mocno że mogę się dzielić z wami zdjęciami      

                                                                                           pozdrawiam Ola :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz